Makkelijk, Gezond & Gevarieerd weekmenu #2

Weekmenu 2
Deze week een makkelijk, gezond & gevarieerd weekmenu, met onder andere een heerlijke Thaise soep, een super snelle calzone en heerlijke frittata met zalm.

Alle doordeweekse recepten zijn gemiddeld binnen 30 minuten te bereiden. Wel zo fijn na een lange dag waarop je wel gewoon een gezonde maaltijd wilt eten, maar geen zin hebt om lang in de keuken te staan!

Maandag \\ Frittata zalm & spinazie

recept Spinazie Zalm frittata
We beginnen de week met een heerlijke frittata met zalm en spinazie. Zonder vlees en heel weinig koolhydraten!

Het recept.

Dinsdag \\ Kip-pesto Calzone

Kip-Pesto Calzone Smeuïge calzones, gevuld met kip en op smaak gebracht met pesto. Door flammkuchen deeg te gebruiken is je calzone lekker snel klaar!

Het recept.

Woensdag \\ Pittige Thaise pompoensoep

Pittige thaise pompoensoep met rode curry
Na de calzone’s van gisteren doen we het vandaag weer wat rustiger aan, met een lekker pittig soepje.

Het recept.

Donderdag \\Tarly Risotto

Tarly risotto met groene asperges
Hmmm risotto! Wie is daar nou niet gek op? Met Tarly geef je het gerecht wat meer bite en is het makkelijk binnen 30 minuten klaar!

Het recept.

Vrijdag \\ Bang Banga Pasta

Bang Bang pasta met garnalen
We sluiten de week af met een ‘bang’ ;). Vandaag deze heerlijke en oersimpele bang bang pasta met garnalen.

Het recept.

Weekend \\ Tunamelt

Recept Tuna Melt Sandwich
In het weekend neem ik altijd meer tijd om te lunchen. Deze tuna melt is daar perfect voor. Niet zo’n lunchtype? Ook als avondmaaltijd doet hij het erg goed!

Het recept.

Dit week menu niet helemaal jouw ding? Bekijk dan eens de eerder uitgekomen weekmenu’s!

Heb je lekker gekookt met mijn recepten? Laat het mij vooral weten via Facebook, Instagram of Twitter met de hashtag #FlyingFoodieFood. Het lijkt mij ontzettend leuk om te zien hoe jullie aan de slag zijn gegaan!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *